Barnes & Noble Nook Tablet 7″ Recenze

7-palcový Nook od Barnes & Noble ($49.99) je nejméně nákladné Google Play kompatibilní tablet můžete dostat s in-store služby a podporu, a že to bude záležitost pro mnoho lidí. The Nook má hodně jít na to software-moudrý, s čistou instalací relativně nedávné Android Go 8.1, která vám umožní přístup do obchodu s aplikacemi Google Play. Jen neočekávejte silný výkon na hardwarové straně, z tohoto nebo jiného tabletu $50.

Podpora a Design

Nook je vyroben Jižní Telecom, New York-založené, bílá-označení přístroje výrobce, který také staví gadgets pod Fotku, Ostřejší Obraz, SmarTab, a Westinghouse značek. Na rozdíl od náhodné levné tablety si můžete koupit od pochybných programy, i když, Nook má vlastně podporu, včetně 15-ti denní návratové politiky a co je důležitější, schopnost přinést do jakékoliv Barnes & Ušlechtilý, jak získat pomoc. Nákupem můj Koutek v obchodě, například, zasekl jsem se za staršího pána jak dvacet minut za pomoci jeho nastavení účtů—nepříjemné pro mě, být jistý, ale znamení, že Nook má úroveň zákaznických služeb mnoha zářezy nad nějakou drogerii tablet.

Nook Tablet 7 5

Za 50 $získáte pěkně značkový tablet v elegantní krabici. Kout měří 7,4 o 4,2 o 7,0 palce (HWD) a váží 8,6 unce. V přední části je umístěn LCD plast 1,024 x 600 s velkým rámečkem. Zadní strana je tmavě modrý plast s logem Nook. Není vodotěsný, vzhledem k tomu, že má slot pro kartu microSD na boku, aniž by nad ním byl kryt. Také to není tak drsné, ale vzhledem k tomu, že nic zde není sklo, pravděpodobně se to tak snadno nerozbije.

Similar Products

Amazon Fire 7 w/ Alexa

Amazon Fire 7 (2017)

Amazon Fire HD8
editors' choice' choice

Amazon Fire HD 8 (2018)

Samsung Galaxy Tab A

Samsung Galaxy Tab A 8.0

Zobrazení

Lenovo Tab 4 8

Apple iPad (2018)
editors' choice' choice

Apple iPad (2018)

Barnes Noble Nook Tablet 10.1""

Barnes & Noble Nook Tablet 10.1″

Displej a Multimediální

Nook je 7-palcový, rozlišení 1024-by-600 obrazovce je špatná. Je to velmi reflexní, i když ne strašně tlumené, s maximálním jasem 326 nits. Naše testování ukázalo, že je velmi namodralá a nemůžete změnit nastavení barev. Plastová obrazovka vypadá mastně při pohledu pod úhlem. To znamená, že nebudete mít mnohem lepší na $50 tablet.

Ditto pro kamery. Na zadní straně je 2megapixelový fotoaparát a na přední straně VGA fotoaparát a nejsou vůbec dobré. V hodně světla, berou fuzzy fotografie a videa trhané, na 7 až 13 snímků za sekundu. Ve špatném světle v podstatě nefungují vůbec.

tablet má na zadní straně jediný reproduktor—což není tak hlasité-77dB na vzdálenost šesti palců v našich testech – a velmi plechové. K dispozici je však také standardní konektor pro sluchátka a jednou z výhod přímého tabletu Google Play je to, že zvládne všechny vaše hudební a video služby.

životnost baterie je také špatná: máme pouze 2 hodiny, 53 minut energie při sledování videa YouTube přes Wi-Fi, s obrazovkou při maximálním jasu. Zdvojnásobte to s obrazovkou při polovičním jasu a stále máte tablet, který nemůžete používat celý den; budete jej používat několik hodin, a pak doufejme, že nezapomeňte jej znovu připojit.

Nook Tablet 7 2

Software a Výkon

Nastavení Kout je dost jednoduché; stačí zadat váš Google detaily. Zařízení je v pořádku připojeno k našim sítím 2.4 GHz a 5GHz Wi-Fi a jsem rád, že vidím podporu 5GHz Wi-Fi na této cenové úrovni.

Nook běží Google Android Go 8.1 s B&N předinstalovaný apps a pár widgetů, hodil na domovské obrazovce. I když můžete jej použít jako Barnes & Noble ebook reader, jste naprosto nemusíte, můžete načíst Kindle, Kobo, nebo Marvel Unlimited na to místo a to bude stejně šťastný, jako kdyby jste byli čtení B&N knih.